اس ام اس های زیبای عاشقانه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 1253
:: بازدید سال : 5609
:: بازدید کلی : 92984

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس های زیبای عاشقانه
شنبه 20 فروردين 1390 ساعت 16:45 | بازدید : 481 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

اگه بعد از ۱۲۰ سال رفتی اون دنیا گفتن یکی حلالت نکردخه سر پل صراط منتظرته اون منم که به این بهونه می خوام یه بار دیگه ببینمت


دیشب اشک آمد به خوابم.   گفت قهری با من .    گفتم مگه میشه با آشنای دیرینمم…..  ؟!  گفت گله دارم .  پرسیدم چرا؟   نگاهم کرد و گفت او کیست که تو را از من رانده؟  خواستم
چشمش نکند به دروغ گفتم گریه می کنم . خواستن  توانستن است به کار نیامد دست به دامان پیاز شدم……….


گفتم به گل زرد چرا رنگ منی
افسرده و دلتنگ چرا مثل منی
من عاشق اویم که رنگم شده زرد
تو عاشق کیستی که هم رنگ منی


ترس از عشق، ترس از زندگی است، آنان که از عشق می گریزند، مردگانی بیش نیستند.


کسب کن لحظه هایم را که دریای چشمانت سراب مهربانی است


می کشمت سوی خویش . این کشش قلب ماست ..
قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباستزخم زندگی ام تویی ..


همه به زخم هایشان دستمال می بندند .
.
.
.
.
.

ولی من به تو دل بسته ام .


گر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید ..
حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند!!


ین دیوانگیست … که از همه گلهای رُز تنها بخاطر اینکه خار یکی از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشیم… این دیوانگیست … که همه رویاهای خود را تنها بخاطر اینکه یکی از آنها به حقیقت
نپیوسته است رها کنی


اگر خوبی بدی از ما دیدی حلال کن . من فردا باید برم بیمارستان برای جراحی دریچه قلب . آخه میخواهم یه دریچه بگذارم که فقط به روی تو باز بشه


چگونه شیشه شوم وقتی
نگاهت از سنگ است


این جمله منه ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 فقط واسه تو ساختمش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 دوست دارم خیلی زیاد

.

آسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند
بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن …. بخشیدن …. و فراموش کردن ….پس…. بخند …. ببخش …. و فراموش کن

زندگی قشنگه اگه با تو باشه… مرگ قشنگه اگه برای تو باشه… دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه… من قشنگم اگه با تو باشم… اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ……….. روزی که با تو ست مغرور نشو …. روزی که بر علیه توست ما یوس نشو

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درماندردم را بگو گفت درمانی ندارد، بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه
سوز و فناست

میدونی چرا خدا به همه دو تا دست , دو تا پا , دو تا چشم داده , اما فقط یکی دونه قلب داده؟ برای این که بگردی , اون یکیش رو پیدا کنی

انواع قهوه : ۱- شیرین مثل چشات۲ – رقیق مثل قلبت۳- تلخ مثل دوریت

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد

زندگی اجبار است مرگ اخطار است دوستی فقط یکبار است اما جدایی بسیار است

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته … شعر می گویم به یادت در قفس غمگینو خسته … من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی … ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی
a
میدونی دریا چرا دریا شد؟ به خاطر موجاش اگه موج نداش هیچ و قت دریا نمی شد،من یه دریام و تو موجهای منی



|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: